czwartek, 3 sierpnia 2017

مایکل جکسون - داستان واقعی (قسمت 1)

مایکل جکسون - داستان واقعی (قسمت 1)



مایکل جکسون هرگز در ذهن افرادی که هرگز از مایکل جکسون شنیدند، نمی خواهد، اما چه کسی می داند که چه خواهد کرد؟ مایکل جکسون درگذشت او را، و همچنین طرفداران خود، تحسین می کند، با این حال در زندگی واقعی او را نابود می کند. "

1) آیا او دوباره خواهد آمد؟

به طور رسمی، مایکل در تاریخ 25 ژوئن 2009، یک قربانی بازداشت قلب و عروق پس از مسمومیت حاد ماند. و همچنین برای یک خطای پزشکی، برای اینکه در آن تاریخ باشد و قبل از آن هیچ کاری انجام نداده است تا آن را ذخیره کند - به این معناست که مرگ به اشتباه دارو ادامه داده است - "استفاده مداوم ..."
اگرچه جوامع آنلاین به منظور جمع آوری شواهدی مبنی بر مرگ فاسد شده اند. آنها بر این باورند که پادشاه پاپ همچنان یک پیروزی پیروز را به دست خواهد آورد، با این حال، پادشاه پاپ مرده است. حقیقت این است و وقتی که نمیخواهیم بپذیریم سخت است که بشنویم.
2) شواهد ناپدید شده - طبق افشا:

اولین تئوری ها با ناپدید شدن ضبط از دوربین های خانه خواننده ظاهر شد. سیستم هر 24 ساعت یکبار نوارها را بازنویسی کرد. اداره پلیس لس آنجلس تنها چهار دقیقه از مواد را که تقریبا 0:30 به محل ورود مایکل رسید، کپی کرد. ویدیو از لحظات حیاتی مرگ او هرگز ظاهر نشد. به نظر نمی رسد که این نوار نشان دهنده قتل مایکل جکسون در این محل بود، به طوری که نوار توسط افرادی که علاقه مند به مرگ او بودند نابود شد. (مایکل جکسون - در آن زمان، خواننده پاپ ارزشمندتر از او زنده بود و پر از بدهی ها برای پرداخت، همچنین از مشکلات جدی سلامتی رنج می برد)
3) مرگ به تاخیر افتاد
تیم نجات در گذشته خواسته بود که او را در خانه خود مرده اعلام کند، اما دکتر او، کنراد موری، اصرار داشت که او را به بیمارستان منتقل کند، جایی که مرگ در ساعت 2:26 بعد از ظهر تعیین شد. مردم ادعا می کنند که در آنجا، جسد با آن هنرمند که هنوز زنده است، مبادله می شود تا مرگ را فريب دهد. با این حال، بدن که گرفته شده در واقع مایکل جکسون بود، متاسفانه، که قبلا توسط غفلت از دکتر خود کشته شده است، که حتی توسط دادستانی محکوم شد.

ادامه خواندن، با کلیک بر روی لینک زیر:


Michael  Jackson - A verdadeira  história   (  parte 1 )

YOUTUBE:  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz