niedziela, 16 lipca 2017

Pravdivý příběh letu JJ3054 - TAM

Pravdivý příběh letu JJ3054 - TAM



Nehoda TAM letadlo plné letiště Congonhas 10 let a za předpokladu pro Jucelino Luz

Aguas de Lindóia, 10.7.2017

historie

V roce 2005, Jucelino Luz zasílá upozornění o dvou nehod, (jeden v roce 2006 a další v roce 2007). Inclusive. říká v rozhovoru v roce 2006 na programu Ana Maria Braga, měli bychom mít další nehodu .V stejném roce protokoly v novinách Folha de Sao Paulo, doklady o dalším leteckém neštěstí (v doprovodu svědka) Později téhož roku prostřednictvím dopisu varuje záznamy s „AR“ obě společnosti dohlížet na odvětví letecké dopravy, aby se pokusili vyhnout se této nehodě. Dne 20. prosince 2006, poslal dopis, v němž Fantastic Program -Network Globo televizi, kde hovořil o této nehodě TAM a případné smrti otce Soul hudby, JAMES BROWN, který ovlivnil mnoho jiných kapel pro budoucí generace , se silným zápal plic a bude 23/12/2006 a pak odpoví Fantastic Production dne 29. prosince 2006 av té době také posílá dopisy společnosti TAM - kde obdržel výzvu od zaměstnance (Executive Secretary) potvrzující, že bylo Jucelino Světlo, které poslal ten dopis. V dubnu 2017 se znovu pošle další dopis TAM, který je upozorňuje na možnost, že tragická nehoda; nespokojí s jen to, že zahájení časopisu „zjevení“ 2nd Edition - červen / červenec / srpen / září se začalo být distribuovány v polovině května 2007. Co málokdo ví, však je, že existence těchto záznamů duchovní byl znám odpovědný od začátku roku 2005. Ve své snaze „zachránit lidské životy“, už mluví o této nehodě však nemohu tedy říci, že nebyl přijat nich - jako menšina se vždy snaží zmást, snad rozkaz někoho, kdo by měl být zájem skrýt „pravda“.
Největší požehnání prošel forenzní expert, trestní a documentoscopia Dr. Reginaldo Tirotti působící nestranně, udělal důkladnou analýzu dokumentů označující pravdivosti stejný

Nehoda JJ3054.

Bylo to asi 18h47 dne 17.července 2007, kdy Airbus A320, TAM přicházející od letiště Salgado Filho ve městě Porto Alegre, pokusil se přistát na letišti Congonhas v Sao Paulu. Trať byla mokrá a kvůli nedávné rekonstrukci, nebyl drážkování (drážky, které usnadňují brzdění letadla). Podle vyšetřování tím, že chyby v polohování pák, které určují akceleraci nebo snížení výkonu motoru, letoun se nezastavil. Jedna z pák je v neutrální poloze (klidové), ale jiné v poloze škrticí klapky.

přečetl dopis a další informace, klikněte na odkaz níže:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz