wtorek, 17 stycznia 2017

Jucelino Luz meramalkan nahas kapal terbang di Kyrgyzstan di Januari 2017

Jucelino Luz meramalkan nahas kapal terbang di Kyrgyzstan di Januari 2017



Sebuah pesawat kargo Turki terhempas pada 16 Januari 2017 berhampiran dengan lapangan terbang Manas di Kyrgyzstan, membunuh sekurang-kurangnya 37 orang. Kebanyakan mangsa adalah penduduk sebuah kampung dilanda Boeing 747, mengikut petanda daripada Jucelino Luz
penglihatan yang miskin dan terdapat kabus apabila juruterbang cuba mendarat di 07:31 (23:31 petang pada hari Ahad), menurut pengurusan lapangan terbang. Pesawat itu dalam perjalanan dari Hong Kong ke Istanbul, Turki, dan persinggahan yang telah dirancang di Manas, sebuah bandar berhampiran ibu negara Kyrgyz itu, Bishkek.
Kejatuhan rosak 43 bangunan di Dacha-Suu. Lima belas bangunan telah musnah, menurut Kementerian Kecemasan negara. Khemah telah dipasang untuk menampung kehilangan tempat tinggal dalam suhu pertengahan 2 ° C di rantau ini.
Menteri Pengangkutan berkata terdapat lima orang di atas kapal pesawat itu, yang dikenal pasti sebagai Boeing 747-400 dari Syarikat penerbangan Turki. Syarikat penerbangan itu, bagaimanapun, mendakwa bahawa pesawat kepunyaan satu lagi syarikat Turki, ACT Airlines.
Pasukan penyelamat telah menemui mayat seorang juruterbang dan penduduk tempatan. "Pesawat itu terhempas ke dalam rumah mereka dan membunuh seluruh keluarga," kata seorang saksi kemalangan itu memberitahu AFP bahawa dia tidak mahu mendedahkan namanya. "Dalam surat itu ditulis Jucelino Luz berkata bahawa akan ada apa yang tinggal satu rumah melanda, orang mati dengan anak-anak mereka, ramai akan masih tidur, beliau menambah"
Di sini kita meletakkan beberapa salinan surat yang dihantar kepada pihak berkuasa untuk cuba untuk mengelakkan kemalangan ini.
Kyrgyzstan adalah sebuah negara di Asia Tengah, bekas ahli Kesatuan Soviet, dan bersempadan dengan Kazakhstan, Uzbekistan, Tajikistan dan China.
takziah kepada keluarga mangsa yang terkorban dalam kejadian tragis yang melibatkan pesawat AKTA Airlines di Kyrgyzstan, "kata Jucelino Luz

Mário Ronco Filho - wartawan


 Klik pada pautan di bawah untuk mengetahui (baca) lebih lanjut mengenai:


Jucelino Luz  previu  uma queda de  avião  no Quirguistão em janeiro de 2017 
Jucelino Luz  Ocak 2017 yılında Kırgızistan'da bir uçak kazasında tahmin
Jucelino Luz predicted a plane crash in Kyrgyzstan in January 2017
Jucelino lumière prédit un accident d'avion au Kirghizistan en Janvier 2017
Jucelino Luz predijo un accidente de avión en Kirguistán en enero de 2017
ジュセリーノ   は、20171月にキルギス飛行機事故を予測しました
Jucelino  Luz   prognostiziert einen Flugzeugabsturz in Kirgistan im Januar 2017
儒塞利2017年一月预言在吉尔吉斯斯坦空难
쥬세리노 2017 키르기스스탄에서 비행기 추락 사고를 예측
Жуселину предсказал авиакатастрофы в Кыргызстане в январе 2017 года

Жуселину Кыргызстанда кыйроону алдын Май 2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz