sobota, 21 czerwca 2014

Tam wypadku kończy siedem lat - Tam Kaza yedi yıl tamamlıyor

Tam wypadku kończy siedem lat 

(Hołd dla pasażerów i całej załogi)

TAM lotu 3054 był lot obsługiwany przez Brazylijska linia lotnicza TAM, który podłączony do miast Porto Alegre i Sao Paulo za pomocą samolotu pasażerskiego Airbus A320-233 PR-MBK prefixo
Jucelino Luz, wysłał wiele listów, aby spróbować uniknąć tego wypadku.
Pomiędzy stykami pism duchowych również rozmawiał z sekretarzem spółki, zwanego Jucelino luz, aby potwierdzić, czy to on wysłał list faktycznie został napisany przez siebie.

W dniu 17 lipca 2007 r., jednostka poza końcem drogi startowej 35L na lotniska Congonhas podczas lądowania, zbliża się do nierówności na depozyt ładunki TAM jest położony w pobliżu końca 17R drogi startowej, po przeciwnej stronie alei Washington Luís graniczących z lotniska. 187 osób było na sprzęt; nikt nie przeżył. Istnieją inne dwanaście zgonów w glebie. 3054 Lot był najgorszy wypadek w historii Ameryki Łacińskiej, przez 22 miesięcy, aż do Air France Flight 447 na 31 maja 2009, oprócz tego, że najgorsze i śmiertelny wypadek z udziałem Airbus A320 na świecie. Airbus A320 TAM lotu 3054 opuścił Salgado Filho międzynarodowego lotniska w Porto Alegre w 17h16 związanego z lotniska Congonhas w Sao Paulo. Było już ciemno, gdy samolot wylądował na pasie startowym 35L o 18h51
.
Trudności w hamowaniu silnik w odwrotnej lewej i prawej silnika z dużą prędkością, samolot wykonany w lewo i zjechał z toru w końcowej trzeciej, obejmujące ponad część trawnika. Po przekroczeniu latające nad Washington Luís Avenue, która graniczy z lotniska, samolot uderzył część pokrycia stacji benzynowej, a następnie uderzył w budynek TAM Express (TAM jest opłata za usługę), położony po przeciwnej stronie Alei. Podczas przekraczania Washington Avenue Louis samolot uderzył nawet szczyt niektórych samochodów.

Samolot miał "dużo" paliwa w czasie lądowania, a wstrząs samolotu z czterech sklepów TAM Express, spowodował poważny pożar w miejscu. Pożaru naruszona strukturę budynku, który został następnie upadła.

W czasie TAM Airbusa przewożących paliwo w ilości znacznie większej, niż to by iść z Porto Alegre do Sao Paulo (Brazylia), fakt ten nasilał skutki wybuchu i pożaru doszło po zderzeniu z budynku TAM na lądzie .

Nadmiar nafty w zbiornikach statku powietrznego, nie naruszając przy tym żadnych zasad lotnictwa, stanowi niepotrzebne dodatkowe ryzyko, nawet reprezentujący stosunkowo powszechną praktyką wśród dużych linii lotniczych Brazylijczyków.
                         

Jednym z najważniejszych karnych kryminalistycznych ekspertów z Brazylii, Reginaldo Tirotti, analizował list, który został wysłany do linii lotniczych TAM, a on potwierdził prawdziwość tego
i wydał raport techniczny (kopia w załączeniu tutaj)

Następnego dnia po wypadku, TAM zmienił numer, który drogi między Porto Alegre i São Paulo lotu. Pozostawiając określić, jak JJ 3054 i zaczął być identyfikowany przez JJ inicjałami 3046.

Wszystkie 187 osób w samolocie zginął w zderzeniu z budynku. Jedenaście osób, które pracowały w budynku TAM Express, a taksówkarz, który był na stacji benzynowej obok zginęli w kolizji, w sumie śmierć 199 osób.

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Tam Kaza yedi yıl tamamlıyor
 http://www.jucelinodaluz.com.br/


(Yolcu ve tüm mürettebat için Tribute)

TAM uçuş 3054 bir yolcu uçağı Airbus A320-233 PR-MBK prefixo kullanarak Porto Alegre ve Sao Paulo şehirleri bağlı Brezilyalı havayolu TAM tarafından işletilen bir uçuş oldu
Jucelino Luz, o kaza önlemek için denemek için birçok mektuplar gönderdi.
Manevi yazıların kontaklar arasında da Onun gönderdiği mektup aslında kendisi tarafından yazılmış olduğunu onaylamak için Jucelino luz adlı şirketin bir Dışişleri Bakanı ile konuştuk.

17 Temmuz 2007 tarihinde, havaalanı sınırındaki cadde Washington Luís karşı tarafında mevduat yükler TAM en pist 17R sonuna yakınında, karşı çarpmak geliyor iniş sırasında Congonhas Havaalanı'nda pist 35L sonunun birimi. 187 kişi ekipman vardı; kurtulan yok. Topraktaki diğer on iki ölüm vardır. 3054 uçuş dünyasında bir Airbus A320 içeren en kötü ve ölümcül kaza olmasının yanı sıra 31 Mayıs 2009 tarihinde Air France Flight 447 kadar 22 ay boyunca Latin Amerika tarihinin en kötü kaza, oldu. Airbus A320 TAM uçuş 3054 São Paulo Congonhas Havalimanı'na bağlı 17h16 de Porto Alegre Salgado Filho Uluslararası Havaalanı sol. Uçak 18h51 pist 35L indi zaman zaten karanlık
.
Yüksek hızda ters sol ve sağ motor motorun frenleme güçlükler, uçak bir sola dönüş yaptı ve bir çim parçası üzerinde kapsayan, onun son üçüncü pist dışına çıktı. Havaalanı sınırları Washington Luís Caddesi üzerinde uçan geçtikten sonra, uçak bir benzin istasyonunun kapsama parçası isabet ve daha sonra bir binanın Caddesi'nin karşı tarafında bulunan TAM Express (servis ücreti TAM) 'ın, çarptı. Washington Avenue Louis geçerken uçağın bazı otomobillerin bile üst çarptı.

Uçak iniş sırasında yakıt "bol" vardı ve dört mağaza TAM Express ile uçağın şoku yerinde büyük bir yangın neden oldu. Yangın sonradan imploded binanın yapısını tehlikeye.

São Paulo (Brezilya) Porto Alegre gitmek alacağını çok daha yüksek bir yakıt miktarını taşıyan TAM Airbus zamanda, bu gerçeği patlama ve yangın etkileri arazi üzerinde TAM bina ile çarpışma sonrasında meydana kuvvetlendirilen .

Uçak, tank içinde aşırı gazyağı, havacılık herhangi bir kuralı ihlal değil iken, hatta büyük havayolu Brezilyalılar arasında nispeten yaygın bir uygulama temsil gereksiz bir ek risk sunuyor.

Brezilya, Reginaldo Tirotti, en önemli Ceza adli tıp uzmanlarından biri havayolu TAM gönderilen mektubu analiz, ve o bunun doğruluğunu teyit
ve (burada ekli kopya) bir teknik rapor yayınladı

Kaza aşağıdaki gününde, TAM hangi Porto Alegre ve Sao Paulo arasındaki yolları uçuş numarasını değiştirdi. Nasıl JJ 3054 belirlemek bırakmak ve harfleri JJ 3046 tarafından belirlenecek geldi.

Uçaktaki 187 kişi bina ile çarpışma öldü. Binanın TAM Express çalıştı ve benzin istasyonu yanındaki kapı bir taksi şoförü 199 kişinin ölümüne, toplamda çarpışma öldü On bir kişi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz